Kontakt
Najczęstsze pytania i odpowiedzi:
Pamiętaj, aby w wiadomościach dotyczących zakupów podać numer zamówienia. Znacznie skróci to czas rozwiązywania problemu.
- Niezależnie od nas, czas księgowania płatności niekiedy się wydłuża. Jeśli mineło więcej niż 15 minut od złożenia zamówienia i wciąż nie otrzymałeś powiadomienia o jego zrealizowaniu, proszę bądź cierpliwa_y. Jednak jeśli czekasz dłużej niż 12h, powiadom nas o tym – postaramy się szybko rozwiązać problem. W wiadomości podaj numer zamówienia lub adres e-mail, na który zostało złożone. To informacje, które są konieczne do identyfikacji zamówienia i rozwiązania problemu.
- Pamiętaj o folderze spam w swojej skrytce e-mail. Czasami wiadomość z zamówieniem trafia właśnie tam.
Prawdopodobnie w czasie składania zamówienia, w adresie e-mial wystąpiła literówka. Napisz do nas, a wprowadzimy korektę i szybko dostarczymy materiały.
Przypominamy, że wszystkie produkty w naszym sklepie mają formę elektroniczną. To lekcje wideo umieszone na platformie lub pliki w formacie PDF. Materiały dostarczamy w postaci linków, w wiadomości e-mail lub przesyłamy dane do logowania na stronie z filmami.
- Jeśli chcesz skorzystać z kursów wideo, pamiętaj że znajdują się on na osobnej platformie (tutaj). Dlatego, aby uzyskać dostęp do lekcji musisz zalogować się na stronie specjalnie do tego przeznaczonej.
- Jeśli chcesz skorzystać z kursów e-book lub innych materiałów w tej formie (fiszki, opracowania e-book) – możesz je pobrać pod linkami, które przesłaliśmy na Twoją skrzynkę e-mail. Konto z tymi materiałami, na naszej platformie zostało założone tylko jeśli zaznaczyłeś, że chcesz tego w czasie wypełniania formularzu zamówienia.
Odświerz stronę i zaczekaj 15 minut. Jeśli problem będzie się powtarzać, spróbuj skorzystać z innej przeglądarki.
.
Dane firmy:
Matura100procent Sp. z o. o.
ul. Stefana Batorego 18 lok 108
02-591 Warszawa
NIP: 7991978867
REGON: 520670206
KRS: 0000938287
.