Kontakt

Najczęstsze pytania i odpowiedzi:

Pamiętaj, aby w wiadomościach dotyczących zakupów podać numer zamówienia. Znacznie skróci to czas rozwiązywania problemu.

  1. Niezależnie od nas, czas księgowania płatności niekiedy się wydłuża. Jeśli mineło więcej niż 15 minut od złożenia zamówienia i wciąż nie otrzymałeś powiadomienia o jego zrealizowaniu, proszę bądź cierpliwa_y. Jednak jeśli czekasz dłużej niż 12h, powiadom nas o tym – postaramy się szybko rozwiązać problem. W wiadomości podaj numer zamówienia lub adres e-mail, na który zostało złożone. To informacje, które są konieczne do identyfikacji zamówienia i rozwiązania problemu.
  2. Pamiętaj o folderze spam w swojej skrytce e-mail. Czasami wiadomość z zamówieniem trafia właśnie tam.

Prawdopodobnie w czasie składania zamówienia, w adresie e-mial wystąpiła literówka. Napisz do nas, a wprowadzimy korektę i szybko dostarczymy materiały.

Przypominamy, że wszystkie produkty w naszym sklepie mają formę elektroniczną. To lekcje wideo umieszone na platformie lub pliki w formacie PDF. Materiały dostarczamy w postaci linków, w wiadomości e-mail lub przesyłamy dane do logowania na stronie z filmami.

  1. Jeśli chcesz skorzystać z kursów wideo, pamiętaj że znajdują się on na osobnej platformie (tutaj). Dlatego, aby uzyskać dostęp do lekcji musisz zalogować się na stronie specjalnie do tego przeznaczonej.
  2. Jeśli chcesz skorzystać z kursów e-book lub innych materiałów w tej formie (fiszki, opracowania e-book) – możesz je pobrać pod linkami, które przesłaliśmy na Twoją skrzynkę e-mail. Konto z tymi materiałami, na naszej platformie zostało założone tylko jeśli zaznaczyłeś, że chcesz tego w czasie wypełniania formularzu zamówienia.

Odświerz stronę i zaczekaj 15 minut. Jeśli problem będzie się powtarzać, spróbuj skorzystać z innej przeglądarki.

.

Dane firmy:

Matura100procent Sp. z o. o.
ul. Stefana Batorego 18 lok 108
02-591 Warszawa

NIP: 7991978867
REGON: 520670206
KRS: 0000938287

.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji, napisz do nas: